فابرگاس: بارسا فقط مسي و نيمار نيست

سسک فابرگاس، هافبک بارسا، معتقد است که اين تيم با پيروزي شب گذشته مقابل مالاگا ثابت کرد که تنها به مسي و نيمار وابسته نيست.


 آبي و اناري ها در ديدار ديشب مسي را در فهرست نداشتند و نيمار نيز بازي را از روي نيمکت آغاز کرد. با اين وجود، توانستند با گل آدريانو به پيروزي برسند و فابرگاس آن را به دليل وجود بازيکنان خوب زياد در ترکيب تيمش مي داند.

به گزارش گل، او به خبرنگاران گفت:" تيم تنها به مسي و نيمار وابسته نيست. همه بازيکنان تيم مهم هستند. همه ما مسئوليت هايي در تيم داريم. ما در مقطع پاياني بازي واقعا لحظات دشواري را پشت سر گذاشتيم اما بايد بتوانيم چنين شرايطي را پشت سر بگذاريم.

ما فصل جديد را با شرايطي تازه آغاز کرديم و بايد همچنان پيشرفت کنيم. ما در نيمه اول خوب بوديم اما در آغاز نيمه دوم نتوانستيم مانند قبل فشار بياوريم.

ما هنوز خستگي ديدار سوپرکاپ مقابل اتلتيکو را احساس مي کرديم. به همين خاطر خيلي مهم بود که توانستيم در اين ديدار پيروز شويم. مي توانستيم گل هاي بيشتري به ثمر برسانيم، موقعيت هايي هم داشتيم اما نتوانستيم گلزني کنيم و در دقايق پاياني دچار مشکل شديم."

در اين تابستان شايعاتي در مورد پيوستن فابرگاس به منچستريونايتد منتشر شده بود اما او تنها روي رسيدن به ترکيب اصلي بارسا تمرکز کرده است.

" من هميشه تلاش مي کنم تا کار خودم را انجام بدهم. مي خواهم همچنان بهتر شوم. هواداران انتظار بيشتري از من دارند و من هم بايد به اعتماد آنها پاسخ بدهم.

مي دانم که سرمربي چه چيزي از من مي خواهد. تلاش مي کنم تا اعتماد سرمربي را او جلب کنم."

varzesh3.com



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 5 شهريور 1392برچسب:, | 20:27 | نویسنده : احسان |
  • اشکان دی ال
  • نینا چت